Müügitingimused
MÜÜGITINGIMUSED
- Tingimuste ulatus ja kehtivus
1.1. Käesolevad tingimused (edaspidi Müügitingimused) kehtivad Peopood OÜ, registrikood 10681018, aadress Liivalao 22, Tallinn 11216 (edaspidi Peopood OÜ), e-poes (www.peopood.ee) müügil olevate kaupade ja teenuste ostmisel kliendi (edaspidi Klient) poolt.
1.2. Pooled juhinduvad omavahelistes suhetes Müügitingimustest, Peopood OÜ hinnakirjast ning kehtivatest Eesti Vabariigi õigusaktidest.
- Kauba ja teenuste hinnad
2.1. E-poes müüdavate kaupade hinnad on märgitud toodete juurde. Kaupade juures olevad hinnad on eurodes ning sisaldavad käibemaksu.
2.2 Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
2.3 Peopood OÜ jätab endale õiguse teha kauba hindades korrektuure teavitades sellest koduleheküljel hindade uuendamisega. Tellides garanteeritakse kliendile tellimuse esitamisel kehtivad kauba hinnad antud tellimuse ulatuses, v.a. juhul, kui kodulehe tehnilise vea tõttu on hind kodulehel vale. Sellisel juhul teavitatakse klienti esimesel võimalusel ning leitakse kliendile sobiv lahendus, näiteks võimalus raha vale hinnaga soetatud toote eest tagasi saada.
2.4 Puuduva või nullhinnaga kaupade kohta puudub meie andmebaasis hinnainfo. Korrektse hinna täpsustamiseks palume ühendust võtta telefoni (+372) 53400011 või e-maili teel info@peopood.ee Nullhinnaga toodet sisaldav tellimus korrigeeritakse ning uus tellimiskinnitus koos korrektse arvega saadetakse tellijale esimesel võimalusel.
- Tellimuse vormistamine
3.1 Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
3.2 Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“. Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Peopood OÜ arvelduskontole.
2.3 Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
2.4 Juhul kui Te ei vasta toodete vanusepiirangu kriteeriumitele on Teil keelatud tellimuse vormistamine ja ostu sooritamine. Pürotehnilisi tooteid väljastame ainult kauplusest vastavalt toote ette antud vanusepiirangule.
- Kohaletoimetamine
4.1 Peopood OÜ e-poes on võimalik valida erinevate Peopood OÜ poolt pakutavate transpordiviiside vahel. Peopood OÜ pakutavad transpordiviisid on: SmartPosti pakiautomaat, Omniva pakiautomaat, DPD pakiatuomaat, Kuller uksest-ukseni ja Tulen ise järgi Liivalao 22, Tallinn 11216.
4.2 Kaupade transport on võimalik kõikjale Eesti piires. Postitame ka väljapoole Eestit, kuid kaupade transpordis välismaale ning sellega kaasneda võivate lisatasude osas tuleb Peopood OÜ-ga eelnevalt eraldi kokku leppida.
4.3 Kauba saatmiskulud kannab ostja ning transpordiviisi maksumust näidatakse ostukorvis enne müügilepingu sõlmimist. Transpordiviisi maksumuse arvestamisel võetakse arvesse ka ostukorvis olevate kaupade kaalu ja mahtu. Transporditasu arvutatakse ostukorvipõhiselt (s.t ühekordne tasu ühelt Peopood OÜ-lt ostetud ühele aadressile toimetatava kauba pealt).
4.4 Kui olete tellimusse lisanud erineva tarneajaga tooteid, arvestatakse kauba eeldatav kättesaamise aeg kõige pikema tarneajaga toote järgi. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljapoole Eestit kauba tellimise osas tuleb Peopood OÜ-ga eelnevalt eraldi kokku leppida.
4.5 Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
4.6 Eritellimusel valmivatel toodetel on pikem tarneaeg – sõltuvalt tööde järjekorrast, kujunduse keerukusest ja tootja tarneajast kuni 45 tööpäeva tellimuse esitamise hetkest.
4.7 Pürotehnilisi tooteid väljastame ainult kauplusest vastavalt toote ette antud vanusepiirangule.
- Kauba saadavus
5.1. Kauba saadavuse info on ära toodud kaupa kirjeldavas infos. Andmeid koduleheküljel uuendatakse vastavalt võimalusele ning tulenevalt ajalisest viivitusest ning võimalikest ebatäpsustest andmebaasi ja Peopood OÜ toodete tegeliku laoseisu vahel ei saa Peopood OÜ garanteerida kauba saadavust. Taoliste olukordade ilmnemisel teavitab Peopood OÜ koheselt Klienti ning tellimuse edasine täitmine lepitakse kokku vastavalt Kliendi soovidele ja Peopood OÜ võimalustele
- Taganemisõigus
6.1 Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
6.1.1 Ostetud kaupa ei saa tagastada kui tellitud toode on valmistatud eritellimusel arvestades tellija isiklikke vajadusi või tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt.
6.2 Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
6.3 Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ja peab olema kõigi markeeringutega ning originaalpakendis. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Peopood OÜ-l õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
6.4 Kauba tagastamiseks saata kiri pealkirjaga : kauba tagastus/pretensioon e-posti aadressile info@peopood.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Teile saadetakse vastu kauba tagastuse / pretensiooni blankett, mis tuleb täidetuna meile tagasi saata.
6.5 Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
6.6 Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
6.7 Peopood OÜ tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
6.8 Peopood OÜ võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
6.9 Kui ostja on sõnaselgelt valinud Peopood OÜ e-poes pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Peopood OÜ tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
6.10 Peopood OÜ-l on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind e-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
6.11 Peopood OÜ-l on õigus taganeda müügitehingust, kui klient ei ole arvel näidatud aja jooksul arvet tasunud või kui Peopood OÜ vastava kauba varud on ammendunud.
- Pretensiooni esitamise õigus
7.1 Peopood OÜ vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Peopood OÜ kohustus.
7.2 Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Peopood OÜ poole, saates e-kirja aadressile info@peopood.ee või helistada telefonil: (+372) 53400011 Kauba vastuvõtmisel on ostja kohustatud kontrollima kauba seisukorda ja Peopood OÜ-d võimalikest pakendi ja kauba vigastustest kauba vastuvõtmisel viivitamatult teavitama. Vigastuste ilmnemisel tuleks need koheselt põhjaliku fotojäädvustuse läbi fikseerida.
7.3 Peopood OÜ ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Peopood OÜ e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest Peopood OÜ vastutab, parandab või asendab Peopood OÜ puudusega kauba.
7.4 Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Peopood OÜ ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
7.5 Peopood OÜ vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
- Isikuandmete töötlemine
6.1 Peopood OÜ kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. 6.2 Peopood OÜ edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
6.3 Peopood OÜ saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
6.4 Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
- TINGIMUSTE MUUDATUSED
7.1. Peopood OÜ-l on õigus käesolevaid tingimusi ja hinnakirju muuta ning täiendada.
7.2. Tingimuste ja hinnakirja muudatustest ja täiendustest teatatakse internetileheküljel www.peopood.ee ning tingimuste ja hinnakirja muudatused ja täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest.
7.3. Kui tellimus on esitatud enne tingimuste ja hinnakirja muudatusi, siis kohaldatakse Kliendile tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi ja hinnakirja.
- Vaidluste lahendamine
8.1 Kui ostjal on Peopood OÜ e-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@peopood.ee või helistada telefonil: (+372) 53400011
8.2 Kui ostja ja Peopood OÜ ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Peopood OÜ vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
8.3 Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
- Lõppsätted
9.1. Käesolevatele tingimustele ning ostu-müügilepingutele kohaldatakse Eesti Vabariigi õigust.
9.2. Kui tingimuste mõni säte on tühine, ei mõjuta see ülejäänud osas tingimuste ega ostu-müügilepingu kehtivust. Tühine säte asendatakse seaduspärase sättega, mis on tühisele sättele õiguslikult ja majanduslikult kõige lähedasem.
Pärast ostu-müügilepingu sõlmimist jäävad tingimused kättesaadavaks aadressil www.peopood.ee